İbrahim Saraçoğlu-Sinüzit için Bitkisel Tedavi

Sinüzit, kişiye yaşattığı sıkıntılar ile o kişinin hayatını zindan eder, yaşam kalitesini bozar.

Bu kişilerin, öncelikle, soğuk algınlığına karşı kendilerini korumaları gerekir. Tedbir olarak; saçlarını çok iyi kurutması, soğuktan ve rüzgardan kaçınmaları gerekir.

Sinüzite Ne İyi Gelir? Sinüzit Nasıl Geçer? Sinüzite karşı bitkisel ne yapılır?

Sinüzitten veya sinüzitin verdiği rahatsızlıktan kurtulmak için bitkisel tedavi düşünenler, Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu’nun tavsiyesi Papatya Kürü ile şifa bulabilirler.

Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu, papatya kürünün oldukça etkili olduğunu, sinüzit sıkıntıları azalttığını dile getirmektedir.

Prof.Dr.İbrahim Saraçoğlu’nun Sinüzit için Papatya Kürü:

sinuzit1Bir kaba yarım litre kadar su konulup, kaynatılır. Kaynamakta olan suyun içine 3 çorba kaşığı kurutulmuş kır papatyası atılır.

Daha sonra başınızı havlu veya bir bez ile örterek, bu suyun buğusuna durun. Burnunuzdan nefes alıp verin.

Bu uygulamayı 5 dakika uygulayın. 5 dakika tamamlandıktan sonra yarım saat ara verip tekrar beş dakika aynı şekilde başınızı havlu ile örterek uygulayın.

Ertesi gün aynı şekilde 5 dakika uygulayıp yarım saat ara verin ve tekrar 5 dakika uygulayın.

Akıntının gelmeye başladığı gün 3 gün ara verin.

Papatya kürünün, Sinüzit tamamen kuruyana kadar uygulanması gerekir. Papatya kürü uygulamasının yarım bırakılması halinde sinüzit tekrar edebilir.

SİNÜZİT ile ilgili diğer konularımız için tıklayınız.

ŞiFALI BİTKİLER ile ilgili diğer konularımız için tıklayınız.

İBRAHİM SARAÇOĞLU’nun diğer tavsiyeleri için tıklayınız.

(Visited 1.069 times, 6 visits today)
1 Yıldız2 Yıldız3 Yıldız4 Yıldız5 Yıldız (Henüz oylanmamış)
Loading...
Latest Comments
  1. sevgi

    hocam merhabalar benim oglum 6 yaşında başladı sinüzit okadar ilaçlar kullamdım filimler çekildi ama hiç faydası olmadı bir bahar mesiminde başlıyor birde kışa girdigimizde şu an 9 yaşında bu mevsimde sürekli burdu akıyor antiyobatik verdiler ama yinede aynı lütfen bana yardımcı olurmusunuz şimdikten teşekkürler hocam

  2. öğretmen

    hocamdan Allah razı olsun.baş ağrısından kafamı duvarlara vuracaktım.sünizite bitkisel tedavi ararken bu kürü görüp uyguladım fayda etmez ama yine de deniyeyim bişey kaybetmem dedim ve sonuç şoke oldum.3 uygulamadan sonra sünizit ağrısı yok oldu ve çok yoğun bi geniz akıntısı.5 ay önce ugulamıştım.Allaha şükür rahatım.Herkese de anlatıyorum.

  3. fatıma

    hocam benim snüzitim kist oluştur ameliyt dedi doktor fakat maddi imkansılıkta olamadım 10 gündür burnumdangenzime doru bi koku hissediyorum allah rızası için bişey önerin banaallaha emanet olun

  4. gülseren

    at kestanesini deniyorum sonuçtan memnunum koku alabiliyorum artık isteyenlere tarif edebilirim

  5. özkan

    ben.rahatlıyamıyorum.koku.alamıyorum

  6. özkan

    kafamneden.rahatlamıyo.hoçam.temiz.havada.rahatlıyamıyom.hoçam..amiliyat.oldum..sonra.düzenim.bozuldu.temiz.havayı.alamazoldum.akmıyo.aksa.rahatlıcam.neyyapmamlazım.hoçam.bi.yardımçıolrumsunuz.kafama.sıkıntı.geliyo

  7. Anonim

    Tülay
    Hocam çok tesekur ederiz

  8. gfhg

    inşallah geçer uyguliyıcam

  9. meryem

    4 gündür bu kürü yapıyorum hala bişey yok birazdaha devam edecegim…

  10. emel

    benimde hiç durmaksızın sürekli geniz akıntım oluyor bıktım artık papatya kürünü deneyeceğim inşallah işe yarar yararsa tekrar yazarım oldu diye…

  11. A. Turan

    elimde bir tal kaşığı papatya vardı denedim ve sanuç muhteşemdi. burnum şırıl şırıl akmaya başladı.
    tavsiye için çok teşekkürler.
    bende baş ağrısı çekenlere kesinlikle cirrus isimli ilacı tavsiye ediyorum. tabiki önce hekiminize danışın bu ilaç için.

  12. f kılıç

    bende sinüzitim ama papatya çok işe yarıyo ve çok rahatlatıyo

  13. http://bit.ly/Hga0wC

    bu kitap sayesinde yılar çektiğim sinüzit yok oldu

  14. seda

    Bizede bir yardim eden olsa saatlerdir basimi duvara vuruyorum

  15. sevda

    slm limon kürüde güzel sonuc verdi ben cok rahatladim tavsiye ederim
    1 limon suyuna normal su ayni miktarda burnunuza cekin gözden yas gelinceye kadar

  16. ismail

    papatya kürü çok etkili gerçekten.bi süre snra iltihaplar çıkıyo ama düzenli yapılcak arkadaşlar

  17. Buğra

    sinüzler tam boşaldıktan sonra bile papatya kürü tedavisine bikaç hafta daha devam ediyormuşsunuz, demekki baya bir süre uğraşmak lazım, yapacak birşey yok, bende denemeye başlayacağım bugünden itibaren, bakalım hayırlısı, herkese geçmiş olsun!

  18. kamer

    Ben sinnuzitten dolayi korluk ve menenjit gecirdim 20 gun hastanede kaldim ameliyat olmaktan korkuyorum ,bu kurleri denemek istiyorum.

  19. Mehmet Solmazgül

    Bi arkadaşımın tavsiyesi üzerine kara lahanayı ütünün altına koyup canlı halini yok edip tülbentle alnıma sarıyorum düZenli olarak yapmam sonuç verecekmiş olmassa şayet papatya tozunu deneceğim

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.