Kategoriler

Turp Suyunun Faydaları: Turp Suyu ile Saç Uzatma

Turp suyunun saç uzatmak için çok faydalı olduğunu duydunuz mu? Saç uzatmak için arayanlar için turp suyu da başka bir alternatif. Doğal yoldan arasında turp suyu da bulunmaktadır.Turp suyunun saçlara faydaları nelerdir?

Turp suyu, aslında daha doğrusu turplu su, özellikle boyalı saçlarda yıpranan saç derisini ve köklerini onarıcı etkiye sahiptir. Saçlarında kırık olanlara da turp suyu tavsiye edilir. Saç uzatmak isteyenler için de turp suyu faydalıdır.

Turp suyu nasıl yapılır? Saç uzatma için turp suyu tarifi:

Bir adet turp rendelenir. 3-4 bardak suyun içine atılır ve yarım saat kadar kaynatılır. Sonrasında ise posa ile suyu ayırın. Bize suyu lazım olacak. ılık turp suyu ile  yumurta sarısı karıştırılarır ve saça masajla yedirilir. Sonra ise streçlenir, üzerine havlu ya da bezle bağlanır. Bu maske ile 1-2 saat beklenilir. Sonr sıcak olmayan bir su ile ( soguk ya da ılık olabilir) saçlar şampuanla yıkanır.

Diğer mizi öğrenmek ister misiniz?:


  • Suna Dumankaya Hızlı Saç Uzatmanın Doğal Yolları

    Saç uzatmak için doğal çözüm arayanlara Şifalı bitkiler ve Güzellik Uzmanı Suna Dumankaya bitkisel b

    Kuru ve Yıpranmış Saçlar için Maskeler

    Kuru ve yıpranmış saçlarınız için çözüm, sadece saç kırıklarını aldırmak değil tabi ki. Saçlarınıza
  • YORUMLAR

    81 Yorum Yapılmış

    1. ßu Turp kırmızımı siyah mı ßeyazmı ayda kaç hafTada kaç cm uzuyo ßunu yapıca

    2. teşekkr edrm ben 2 yıl kadar önce uygulamıştm bunu çok faydasını görmuştm ama tarifi unut mustum tesekkr edrm kokusu kötü ama faydası çok:))

    3. denedim faydasını gördüm haftada 2cm uzatıyor ilk başlarda yumurta saçımı cok sert yaptı ama zamanla alışıyor bence korkmadan deneyın derim….

    4. hic uzatmiyor

    5. yumurtanın kokusunu gidermekk icin suyuna tane karanfill atmanısı öneririm arkadaşım önerdi denicemm

    6. gercekten cok uzatıyo ama biraz kurutuyo sacınızın uzaması için biraz kurumasına katlanıcaksınız

    7. denemedim ama en kısa zaman içerisinde denemeyi düşünüyorum…

    8. Kesinlikle uzatıyor denemeden yorum yapıp okuyucuların kafalarını karıştırmayın saçı :
      – uzatıyor
      – besliyor
      – uygulanan saçta kırık diye birşey kalmıyor
      – parlaklık kazandırıyor
      arkadaşlar hiç bir zararı göremezsiniz sebze sonuşta saç dökmez kellik yapmaz saç rengnizi açmaz haftada 2 cm uzamasada 1 ay geçtikten sonra saçınızdaki farka inanamıcaksınız zahmetli ama sonucu çok güzel inanmakta önemli tabi herkes denesin iyi günler :)

    9. Kesinlikle uzatıyor denemeden yorum yapıp okuyucuların kafalarını karıştırmayın saçı :
      – uzatıyor
      – besliyor
      – uygulanan saçta kırık diye birşey kalmıyor
      – parlaklık kazandırıyor
      arkadaşlar hiç bir zararı göremezsiniz sebze sonuşta saç dökmez kellik yapmaz saç rengnizi açmaz haftada 2 cm uzamasada 1 ay geçtikten sonra saçınızdaki farka inanamıcaksınız zahmetli ama sonucu çok güzel inanmakta önemli tabi herkes denesin iyi günler :)

    10. bende casımın uzamasını çok istiyorum acaba bu karışım uzatırmı

    11. haftada kaç kez yapmalıyız?
      saça zararı varmı ? gerçekten uzatıyomu? cevaplarınızı bekliyorum . :)

    12. gercekten ise yarıo ve sacı yumusacık yapıo

    13. denemesi bedava kesinlikle uzatıo

    14. Ben kırmızı turpla uygulamıştm gerçekten uzattığını gördüm ama bu sefer siyah turpla denemeyi düşünüyorum Allah’in izniyle fayda olacağına inanıyorum Rabbim’in nimetlerinde ne güzel sifalar var….:-)

    15. Bu uygulamayı haftada kaç kere yapmak gerekiyor

    16. Ben denemedim,ama deniycem.size guvenim sonsuz ve bir de turpa tabi…

    17. Haftada bir defa yapmanız yeterli.

    18. Turp suyunu haftada bir uygulayabilirsiniz. Hiçbir zararı yok. Saçlarınızın uzadığını kendiniz göreceksiniz.

    19. Kesinlikle uzatıyor. Haftada bir defa uygulamanız yeterli.

    20. Heey süper! Ben denedim turp suyunu yaa. Harika bi sey arkadaslar. Uzadigini gercekden gordum.haftada 2 defa deniyorum. Tavsiye ederim. Tesekkurler

    21. inş bende faydasını görürüm

    22. bakalm bnde denıorm ıkı kez yaptım umarm faydasını grurumm

    23. ben iki sefer yaptım harika bir şey saçları besliyor yumuşacık yapıyor kokusuda yok aynı zamanda

    24. denemedim ama düşünüyorum işe yararmı

    25. evet arkadaslar denedim.yaklasik bir haftadir yapiyorum ve sonuc harika uzatiyo ve saclarimi hic dokmedi belki saclarim saglikli oldugu icin bilemiyorum ayrica koku falanda yapmiyo yikadigin zaman geciyo.ama ben beyaz turpla yapiyorum yani turp beyaz ve kirmizi renklerinde bu hangi renk oluyo bilemedim.yakinda siyah turpla yapacagim belki daha etkili olur herkez denesiiiiiiiiinnnnn.hoscakalin….

    26. bende yapmayı başladım daha iki sefer yaptım we saçlarım çık yırpanmıştı we inanılmaz dökülüyodu şimdidedn dökülmesi azaldı bakalım uzatır da inşallah

    27. arkadaşlar kesinlikle deneyin ama kırmızı turplaa:)

    28. bende dün yaptım koku en başta kaynatırken oluo o kadar yıkadıktan sonra koku falan kalmıoo we saç dökülmesini geçirio we yemin ederim yumuşacık saçım :)

    29. Arkadaslar bende yaklasik 3 haftadir uyguluyorum ve gercekten faydasini gordum saclarim yumusacik oldu ve canlandi denemekte fayda var!!!

    30. ben de denedım bu kürü saçlarımda uzama hissediyorum haftada 1 defa yapıyorum inş çabucak uzar saçlarım :((

    31. arkadaslar bende 2 haftadir deniyorum süüüüüüpeeer bisey yaaaa 3 cm uzadi ben ilk basda inanmamistim amaaa gercekten dogruymus bu bir mucize bunu cikarandan allah razi olsun : )

    32. ben dün ilk kez denedim, insallah ise yarar. Gözlemlerimi paylasacagim

    33. BENDE 2 SEFER DEBEDİM İNŞALLAH FAYDASINI ĞÖRURUM SACLARIMI YUMUSATTI AMA

    34. Bende denedim.Çok faydasını gördüm.Saçlarım hemen uzadı.Denemenizi öneririm.Çok güzel bişey :D

    35. Henüz bir kez uyguladım . Inş faydasını görürüm :)

    36. yrın bnde denıcm gercekten işe yararmı merak edıyorum gözlemlerımı sıznle paylasıcm

    37. yarin denicem

    38. denedim inşallah işa yarar ama kırmızıyla yaptım birşey olmaz inşallah

    39. bende denedim arkadaşlar koku fln yapmıo sadece kaynatırken kokuyo o kadar parlak va yumuşak oldu kırıklar ve uzaması için bsy diyemeyecem çünkü daha ilk denemem umarım uzar :)

    40. sacların uzamasıda sanırım psikolojık arkadaslar bırakın kendı halıne :)uzadımı diye bakmayın süreklı uzaması benımkı uzamazdı ama turpuda denedım gercekten fark ediyor

    41. kesinlikle deneyın ılk baslarda ben de ınanmamıstım ama denedım ve farkı gordum

    42. Arkdslar bitki saç dökmezki denemekte fayda var derim :)

    43. hiç denemedim ama deniycem.ben pilli ışıklı taraklardan kullandım.çok faydasını gördüm.

    44. bende denicem yarın inşallah faydasını görürüm çok kısa sayılmaz saçlarım ama herkes tavsiye ediyo denemede fayda var:D

    45. bugün saçlarımı kestirdim kuaför biraz fazla kesti ensem açıldı resmen pazartesi günü okulum başlıyor inşallah en yakın zamanda eski haline döner hemen deneyeceğim bu formülü

    46. denemedim deniyceem mecitefendi ısırgan otlu şampuanıda deneyin :)

    47. bir zararı olacağına inanmıyorum bende akşam denicem teşekkürler bilgileriniz için.

    48. turp suyunu bir haftadır yapıyorum rbbime şükür çok iyi geldi.kesinlikle besliyo ve uzatıyor.

    49. süper gerçekten

    50. arkadalkar merhaba…

      Bu kürü kesinlikle denemesını önerıyorum .ama 1 kere yapıp bırakamayın ben ilk olarak haftada 2 kere yaptım sonra hafta 1 e düşürdüm ama 1 ayda sacım 4 parmak kadar uzadı .evet ılk basta sertlestırıyor fakat krem surudunuzde sorun kalmıyor ,mutlaka denemelısınız

    51. bugün saçımın arka tarafına denedim, şimdi streçli.. saçımın hepsine sürmedim, yan etkisi olursa arka tarafı gözümez diye :) saat 7’de yıkayıp bakacağım.. eğer etkisi olursa hepsine denerim :) sevgiyle kalın..

    52. yıkadım saçlarımı :) herhangi bir dökülme olmadı çok şükür, haftaya tamamına sürerim.. devamında yazarım yine :)

    53. arkadaşlar bende turp kürünü yaklaşık iki haftadır uyguluyorum röfleden yanan dökülen ve lastik gibi olan saçlarım düzeldi çok mutluyum hemde uzattı gerçekten herkese tavsiye ederim hiçbir zararı yok

    54. yazıyı dün okudum bu gün denedim kuLaktan doLma biLgiLere sakın ama sakın kanmayın saçımı 3 saat önce yıkadım ben biLe saçımı iLk defa bu kadar canLı gördüm ve inanıLmaz derecede yumuşak oLdu çok hoşuma gitti herke denemeLi bence uzamasa biLe sırf bu yumuşakLık için yaparım

    55. Denemek istiyorum ins olur saclarım berbat:( ve ben kısa saçtan nefret ederim suan sacım kut:(

    56. bende yazıyı yeni okudum kokusundan dolayı tedirginim ama başlamayı istiyorum

    57. bende yeni okudum denicem bakalım denee sonrası olumlu yada olumsuz sonuç olursa paylaşacagım umarım faydalı olur inşşşş

    58. Bnde denicen inş fydasını görürüm

    59. ya ben suan koydum ve birazdan uygulucam inş işe yarar

    60. Arkadaslar turp suyunun icine bepanten ampul we halis zeytinyagı koyun kaynak saclardan yıpranan we uzamayan saclara mükemmel sonuc weriyo.

    61. Slm Bende denemek istiyorum kırmızı turp olur mu ya acaba saçlarım çok ince ve taradığım da çok dökülüyooo en kısa zamanda deniyecem inş. Memnun olurum hoşçakalın

    62. bende yapmak istiorum ama yumurtanın goruntusune bıle dayanamayan bi insanım.yumurtasız yapsak bi işe yararmı acaba

    63. ben 1 kez denedim 2 gunde 1 yapmayı düşünüyorum saclarım cok yavaş uzuyorlar sağlıklı olsalar bile faydasını gorurum inş. =) TEŞEKKÜRLER…

    64. Ya bugun kuafore gittim saclarimin hepsini kokten kesti ensem resmen gorunuyo ve ben bundan cok rahatsizim kusa sactan nefreeeett ediyorum ve suanda turp kurunu uyguladim ilk defa yaptim ins saclarim uzar yaaa moralim suan sifir yani :(

    65. ben yarın bu kürü deniyeceğim ama emin değilim bazı sitedeki kızlar olumsuz sonuç almış hatta bir kız saçının bayağı döküldüğünü ve kırıldığını yazmış daha sonra kuaföre gittiğini ve o da yine böyle birşey olmadığını söylemiş … ama yorumlara baktığında nerdeyse yüzde 95 saçını uzadığını ve bakım yaptığını söyledi ne yapıyım uygulasam mı lütfen cewap yazın

    66. gerçekten işe yarıyor mu arkadaşlar gerçekten işe yarıyor mu denemek istiyorum amaa denemek istiyorm ama yeni saç çıkarıyor muu ?

    67. hala bu maskeyi kullanan var mı merak ediyorum ben hıç kullanmadım ama uygulayacagm bnmde sacım kuru ve boyalı uzuyor ama koparak kısalıyor insallah cözüm olurda devamlı kullanırım

    68. kızlar merhaba ben şuan 7. sınıfa gidiyorum ama saçlarımı 5. sınıftan beri kestirmiyorum daha anca belime kadar geldi. sizin yorumlarınızı okudum ve denemeye karar verdim ben bu karışımın içinne biraz daha bişeyler ekledim yumurta sarısını balla karıştırdım ve papatya suyuda ekledim papatya suyuda yararlı olduğu için.inş. uzar uzarsa sizi bilgilendiririm :) :D

    69. kızlar bende şimdi sürdüm bekliyorum insallah iyi sonuc alırım :)

    70. Kızlar bende deniyorum 2 haftadır.iyi faydasını gördüm tafsiye ederim.hiçde yumurta kokusu yok.

    71. Süper bili sürer sürmez 4 cm uzattı :)

    72. bende görür görmez yaptım su anda sacımda inşallah yararı olur hepinizi öpüyorum ve cokkkk tesekkur ediyoruuummmm <3 <3 <3 :D

    73. Ben de yarın deneyim bakalım şimdiden heyecan yaptım:-)inşallah faydası olur..

    74. arkadaşım uyguladı saçında boya vardı dip boyası 1 haftada geldi muhteşem sonuç şuan da saçımda yumurta ve zeytinyağı koydum sonuçları yazacağım :)))

    75. bende deniyorum 2 haftadır faydasını gördüm sizlere de tavsiye ederim gerçekten süper bişiy

    76. bnde yaptım güzel saglıklı görünüyo insh dhada işe yarar

    77. Turp sonuçta bir bitki kesinlikle. Zararı olmuyor.denedim uzadığını sacimin boyasından fark ettim.

    78. Ben bir erkegim saçım berber kurbanı cabuk uzaması için kullandım 2 haftada 3 santim uzadı . İnanılmaz bisi bu normalde 2 ay beklenen lazımdı 3 santim saç için allah razı olsun :)

    79. selam bende 1 haftadır deniyorum saçlarım pamul gibi iyişallah uzar

    80. arkadaşlar ben kullandım harbiden ise yarıyor saçlarım küttü şimdiyse omuzlarimda hem de saçlarım kıvırcık. yani 1ayda etkisini görürsünüz ınş:-):->:-DXD

    81. Sac uzatmaya dokulmesine arkadaslar dogum kontrol hapi iyi geliyo onu guzelcene ezip top haline getirin sampuana karstrn onla yikanin cok iyi geliyor.